Kāpēc izvēlēties RARF?
RARF pretrūsas apstrādes tehnoloģija pilnībā atšķiras no citu uzņēmumu apstrādes.
Mēs sniedzam pakalpojumu pēc pareiza tehnoloģijas procesa, kas ir daudz laikietilpīgāk un salīdzinoši dārgāk, bet kad šī pretrūsas apstrāde ir veikta, jūs šī brūnā "sērga" vairs neuztrauks vairākus gadus.
Kāpēc nepieciešama pretrūsas apstrāde?
Iegādājoties jaunu auto, tā īpašnieks lielākoties neaizdomājas par to, kāds tas būs pēc 3 gadiem.
Citas ģimenes gadiem lolo domu par savu lielisko auto, ko tomēr pērk salonā ar domu, ka tas ilgi kalpos. Diemžēl, ātri vien nākas vilties, jo auto sāk rūsēt. Tehniski auto ir labs, bet vienīgā problēma ir korozijas veidošanās, kā dēļ nākas šķirties no sava iemīļotā un labi kalpojošā ģimenes auto. Lieki piebilst arī to, ka tirgus vērtība tam jūtami samazinās.
Tas viss, lai atkal pirktu jaunu..
Apstrādājot laicīgi automašīnu pie mums laicīgi,-
- Jūs pasargāsiet no korozijas veidošanās
- Palielināsies tirgus vērtība ilgtermiņā
- Mazākas remonta izmaksas
- Auto izskatīsies estētiskās un pievilcīgāks
- Pagarināsies auto kalpošanas laiks
Virsbūves tipi
Lai nedaudz būtu skaidrība par to, vai jūsu automibilim ir nesošais virsbūves tips, vai rāmis piedāvāju rakstu par virsbūves tipiem.
Virsbūve ir automobiļa daļa, kas paredzēta pasažieru un bagāžas izvietošanai.. Mūsdienās pārsvarā automobiļi tiek ražoti ar virsbūvi bez rāmja — nesošās virsbūves, kas pilda arī rāmja funkciju. Pie nesošās virsbūves stiprinās visi automobiļa agregāti un tehniskie mezgli. Retro un apvidus automašīnām ir virsbūves, kas stiprinās pie automabiļa rāmja.
Vieglajiem automobiļiem pastāv slēgta un atvērta tipa virsbūves.
Autobūves pirmsākumos un apmēram līdz 1970 gadam lielai daļai sedanu, kupeju un unversāļu tipa automobiļiem virsbūves bija ar rāmi.
Mūsdienu automobiļi ar nesošo virsbūvi (bez rāmja):
· Sedans
· Kupeja
· Hečbeks
· Minivens
· Kabriolets
· “Parketa” džips
· Rodsters
· Unversālis
Mūsdienu automobiļu virsbūves tipi ar rāmi:
· Apvidus