Kāpēc izvēlēties RARF?
RARF pretrūsas apstrādes tehnoloģija pilnībā atšķiras no citu uzņēmumu apstrādes.
Mēs sniedzam pakalpojumu pēc pareiza tehnoloģijas procesa, kas ir daudz laikietilpīgāk un salīdzinoši dārgāk, bet kad šī pretrūsas apstrāde ir veikta, jūs šī brūnā "sērga" vairs neuztrauks vairākus gadus.
Mūsdienās citi šo pakalpojumu piedāvā pēc iespējas ātrāku, lētāku un regulārāku. Bet beigās tas paliek kā "acu aizmālēšana" un paša apmāns. Saskaitot šīs regulārās pretrūsas apstrādes izmaksas kopā, jūs secināsiet, ka maksājat par neko, jo rūsēšana nav apturēta.
Lai rūsēšana tiktu pilnībā apturēta, tā ir jānoņem no metāla un jāapstrādā ar rūsas pārveidotāju.
Ar pacietīgu un aizrautīgu darbu, RARF apstādina rūsēšanas procesu un aizsargā pret agresīvo vidi ar augstvērtīgiem materiāliem no Würth. Šo apstrādi kvalitatīvi var izdarīt tikai tad, ja auto ir daļēji izjaukts, lai ir iespējams tikt klāt virsmai no visām pusēm un pilnībā nomazgāta un izskalota virsbūve. RARF darba pamatā ir entuziasms, nevis ātras naudas pelnīšana, pieejot katra klienta problēmas risināšanai individuāli.
- Lētākiem un mazvērtīgiem pakalpojumiem nav lielas vērtības ilgtermiņā!
Apstrādes process:
Tā izskatās auto, kad tas ierodas pie mums
No ārpuses izskatās ļoti labi, bet patiesībā..
Arī drošība tiek apdraudēta
Automašīna tiek izjaukta tik tālu,lai būtu iespējams noņemt rūsu, ir iespējams izjaukt auto līdz mazākai skrūvītei.
Rāmis un virsbūve ir netīra ar sāli un dubļiem..
...tapēc tie tiek mazgāti un skaloti
Virsmas, kuras netiek apstrādātas, tiek nomaskētas
Sākas rūsas mehāniska noņemšana
Metāls tiek pārklāts ar rūsas pārveidotāju, lai samazinātu niecīgāko iespēju sākt atkal rūsēt
Lai uzlabotu metāla aizsardzību un saķeri starp materiāliem, tiek uzklāta reakcijas grunts. Vietas, kuras atrodas karstuma ietekmē, tiek nokrāsotas ar karstumizturīgo krāsu. Caurumi tiek aizlīmēti lai nav iespējams uzkrāties sālim ar ceļa netīrumiem.
Rāmis un virsbūve tiek apstrādāta ar pretšķembu aizsargmasu, tiek klāta epoksīdgrunts mazākai mitruma caurlaišanai un materiālu atdalīšanai. Pēc tam pēdējā kārta- aizsargvasks
Visi dobumi, durvis, rāmis, lonžeroni u.c. ir apstrādāti ar dobumu aizsargvasku
Viss kas izjaukts, tiek salikts kopā. Aizsargpannas un oriģināli cinkotās detaļas tiek nocinkotas karstajā cinkā. Atskrūvētās skrūves tiek nomainītas uz nerūsējošā tērauda skrūvēm un motortelpai uzstādīti gumijas dubļu aizsargi.
Katra darbība un papildus remonta darbi tiek saskaņoti ar auto īpašnieku.
Pēc šīs tehnoloģijas, pareizi lietojot automobili, tiek nodrošināta ilggadīga aizsardzība pret atkārtotu koroziju.