ANTI - RUST TREATMENT FOR A USED CAR WITH A FRAME 

Lietota automašīnaAutomašīnas reģistrētais gads ir vecāks par tekošo gadu un nobraukums ir lielāks par 15 000km

Rāmis -  Atsevišķs virsbūves stiprības elements

Restaurācija-  automašīnas,  kas laika gaitā mainījusies vai sabojāta (izrūsējusi), atjaunošana sākotnējā izskatā

Vairāk par automobiļa virsbūves tipiem iespējams lasīt ŠEIT

Lietotas vai vecas automašīnas apstrāde pret rūsu ir sarežģīta, jo automašīnai jau ir radusies korozija, un tas padara darba procesu laikietilpīgāku un dārgāku. 

Lai automašīnai vairs neturpinātos rūsēšanas process, korozija ir jānotīra pilnībā līdz 3 mikroniem un jāapstrādā ar rūsas pārveidotāju. Tiek noņemts rāmis un ja nepieciešams, izņemts dzinējs, lai efektīvi būtu iespējams noņemt esošo rūsu. Rāmis un virsbūve tiek mazgāta, lai izskalotu sakrājušos sāli, dubļus un citus netīrumus. Papildus metāla aizsargāšanai un labākai materiālu saķerei tiek izmantota reakcijas grunts un epoksīda grunts.

  Automašīna tiek apstrādāta ar labākajiem aizsargvaskiem un citiem produktiem no Würth. 

  • Dobuma aizsargvasks statņu, sliekšņu, durvju, dobumu u.c. virsmas ilgtermiņa aizsardzībai pret koroziju. Ar izcilām iespiešanās īpašībām, iespiežas un izolē virsbūves dobumos uzkrājušos mitrumu un novērš metāla koroziju.  
  • Virsbūves apakšdaļas aisargvasks pretkorozijas aizsardzībai. īpaši piemērots neapstrādātām metāla virsmām. Izveido elastīgu, blīvu, nodilumizturīgu aizsargslāni arī ar labu aizsardzību pret ceļu seguma šķembām. Produkts uz augstas kvalitātes vaska bāzes ar ļoti augstu pretkorozijas aizsardzību arī plānā slānī. Nav paredzēts pārkrāsošanai.
  • Virsbūves apakšdaļas aizsargmasa uz gumijas bāzes, ar labām adhēzijas īpašībām. Paredzēta aizsardzībai pret akmens šķembām un pret koroziju. Iespējams pārkrāsot.

Veicamā darba laiks: 25-30. darba dienas

Darbus var apskatīt ŠEIT Kapēc izvēlēties RARF?